.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سنجش 22 هزار کلاس اولی در مازندران/سنجش بازمانده کلاس اولی در هفته آینده
مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: امسال ۲۲هزار کلاس اولی در استان مورد سنجش قرار گرفتند.

به گزارش شمال نیوز، سید حسین قاسمی اظهار کرد: آموزش دانش‌آموزان استثنایی از گذشته هم به‌صورت انفرادی بوده به این دلیل کهدانش‌آموزان با نیازهای ویژه یا استثنایی بهدلیل شرایط جسمی و ذهنی ، این گروه از دانش آموزان کمترین میزان عقب ماندگی تحصیلی را داشته باشند. ؛ چراکه دانش‌آموزان استثنایی متفاوت بوده و از شرایط خاصی برخوردار هستند.

 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استثنایی به‌دلیل تفاوت در نحوه یادگیری و تحصیل نیاز به آموزش‌های حضوری دارند، افزود:  کلاس‌های توانبخشی و یا کلاس‌های گفتاردرمانی باید به‌صورت حضوری باشد و به‌صورت مجازی امکان‌پذیر نیست. 

 

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران به شیوه‌نامه آموزش تلفیقی فراگیر اشاره کرد و گفت:  اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استثنایی استان به‌صورت سخت‌گیرانه بوده و  تمامی محیط مدارس به‌طور مستمر ضدعفونی می‌شود. 

 

این مسؤول بیان کرد: ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان استثنایی استان مازندران در ۵۳ مدرسه ویژه استثنایی و بقیه در مدارس عادی سطح استان تحصیل می‌کنند.

 

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه امسال ۲۲هزار کلاس اولی مورد سنجش قرار گرفتند، تصریح کرد: البته تعدادی بازمانده هستند که طی هفته آینده مورد سنجش قرار می‌گیرند؛ البته بازمانده دانش‌آموزانی هستند که در تاریخ اعلام نشده نتوانستند به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند.

 

وی در پایان در ارتباط با سنجش پیش‌دبستانی‌ها، گفت: درباره سنجش پیش دبستانی هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.